Πολλοί από εσάς μπορεί να έχετε ήδη βρεθεί σε θέση να πρέπει να συνδέσετε πολλούς λογαριασμούς AdWords στον Google Analytics λογαριασμό σας.

Από τη στιγμή που το χαρακτηριστικό σύνδεσης πολλαπλών AdWords λογαριασμών έγινε διαθέσιμο στους Analytics λογαριασμούς σας, αυτό που άλλαξε είναι η ενότητα Προελεύσεις δεδομένων. Η συγκεκριμένη ενότητα σας διευκολύνει στη χρήση της αυτόματης προσθήκης ετικετών για πολλαπλούς λογαριασμούς και την εισαγωγή των δεδομένων του AdWords στο Google Analytics.

Παρακάτω θα βρείτε οδηγίες για την σύνδεση πολλαπλών λογαριασμών AdWords στο Google Analytics:

Πριν ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε έναν λογαριασμό Google ο οποίος έχει πρόσβαση στον Google Analytics και στους Google AdWords λογαριασμούς που πρόκειται να συνδέσετε. Έχετε υπόψη σας ότι ο Google λογαριασμός σας πρέπει να έχει πρόσβαση Διαχειριστή στον Analytics λογαριασμό.

Εάν θέλετε να συνδέσετε περισσότερους από έναν AdWords λογαριασμούς στον Analytics λογαριασμό, θα πρέπει να ορίσετε τη νέα έκδοση του Analytics ως προεπιλεγμένη έκδοση:

  1. Συνδεθείτε στο Google Analytics στη διεύθυνση http://www.google.com/analytics.
  2. Κάντε κλικ στο κουμπί Νέα έκδοση στο πάνω μέρος και δεξιά της σελίδας.


  3. Κάντε κλικ στην επιλογή Να γίνει αυτή η έκδοση προεπιλεγμένη.
  4. Αν παραλείψετε αυτό το βήμα, δεν θα μπορείτε να δείτε τη νέα διεπαφή για τη σύνδεση των λογαριασμών.



    Συνδέοντας τους λογαριασμούς σας

  5. Συνδεθείτε στον AdWords λογαριασμό σας στο https://adwords.google.gr.

  6. Κάντε κλικ στην καρτέλα Εργαλεία και Ανάλυση, κι έπειτα στο Google Analytics.

  7. Κάντε κλικ στο εικονίδιο γραναζιού.


  8. Κάντε κλικ στο στοιχείο Όλοι οι λογαριασμοί στην πάνω και αριστερή μεριά της σελίδας.


  9. Κάντε κλικ στον λογαριασμό τον οποίο θέλετε να συνδέσετε στον λογαριασμό AdWords.


  10. Κάντε κλικ στην καρτέλα Προελεύσεις Δεδομένων.


  11. Βεβαιωθείτε ότι είναι επιλεγμένη η καρτέλα του AdWords.
  12. Κάντε κλικ στο κουμπί Σύνδεση λογαριασμών.


Συγχαρητήρια, η σύνδεση έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς!

Σε περίπτωση που είστε κάτοχος ενός λογαριασμού MCC (Το Κέντρο Πελατών μου) και επιθυμείτε να συνδέσετε έναν λογαριασμό πελάτη σας, η διαδικασία είναι παρόμοια. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο εξής άρθρο Σύνδεση λογαριασμών στο Analytics και λογαριασμών στο My Client Center (MCC).

Βελτιώσεις στην εφαρμογή των δεδομένων του λογαριασμού AdWords σε πολλαπλά προφίλ

Τώρα που μπορείτε να συνδέσετε πολλαπλούς λογαριασμούς AdWords με το Google Analytics, έχουμε επίσης καταστήσει ευκολότερη την εισαγωγή δεδομένων του AdWords σε πολλαπλά προφίλ στο Google Analytics. Για να δείτε πως μπορεί να εφαρμοστεί η ευκολότερη εισαγωγή δεδομένων, παρακαλώ παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο (στα Αγγλικά):




Για περισσότερα θέματα και λειτουργίες σχετικά με το Google Analytics, μη ξεχνάτε να επισκέφθεστε την ενότητα Google Analytics του ανανεωμένου Κέντρου Βοήθειας AdWords!

(Πρωτότυπο κείμενο από Gavin Doolan, Google Analytics Team)